Met de Universitaire Stichting naar muziekconcerten in BOZAR

zaterdag, 23 september, 2023 - 20:00 tot maandag, 23 juni, 2025 - 20:00
Plaats:
Bozar

De Universitaire Stichting biedt u een selectie van 20 hoogwaardige concerten, tegen een voordelig ledentarief met mooie korting. We hebben 20 concerten uitgekozen, de meeste internationaal. Voor bepaalde concerten hanteert BOZAR echter een ander zaalplan met minder goede plaatsen in cat. 2, vandaar onze keuze voor 1e cat. met ongeveer 20% korting. Zitplaatsen zijn voornamelijk op het 1e frontbalkon, corbeille of zetels. Om zeker te zijn van goede plaatsen hebben wij reeds een optie genomen op een aantal plaatsen. Zodra de inschrijving is gesloten, worden de niet-verkochte tickets teruggegeven. Inschrijven en betalen voor 5/09/2024. First come, first served. Betalen op rek. BE21 2100 7148 4103 (BNP PARIBAS-FORTIS) . Enkel de betaling geldt als inschrijving. De eerst betaalde plaatsen hebben voorrang!
Door deze link te klikken verkrijgt u het programma van de door ons geselecteerde concerten.
Inschrijvingsformulier.