Met de Universitaire Stichting naar muziekconcerten in BOZAR

zaterdag, 9 september, 2023 - 20:00 tot zondag, 16 juni, 2024 - 19:00
Plaats:
Bozar

Het Paleis voor Schone Kunsten nodigt in 2023-2024 opnieuw een aantal grote orkesten en befaamde musici-solisten uit, binnen een gevarieerd programma. Met de Universitaire Stichting naar een selectie van 20 hoogstaande, meestal internationale concerten geeft u recht op een gunstige ledenprijs met belangrijke reductie (in abonnement of losse concerten). Zitplaatsen zijn voornamelijk op het 1e frontbalkon. Voor bepaalde concerten hanteert BOZAR echter een ander zaalplan met minder goede plaatsen in cat. 2, vandaar onze keuze voor 1e cat. met dezelfde 20% korting.
Om zeker te zijn van goede plaatsen, hebben wij reeds een optie genomen op een aantal plaatsen. Zodra de inschrijving afgesloten is, worden de niet-verkochte tickets teruggegeven.

Door deze link te klikken verkrijgt u het programma van de door ons geselecteerde concerten.
Inschrijvingsformulier.

Inschrijvingen voor concerten in volgende maanden zijn nog mogelijk.

Betalen op rek. BE21 2100 7148 4103 (BNP PARIBAS-FORTIS) . Enkel de betaling geldt als inschrijving. De eerst betaalde plaatsen hebben voorrang!

Info: Hilde GARMYN (02/545 04 07) - fu.us@universityfoundation.be